hej, Jejj, jippi jejj :D

gud va fjantig jag är!! eller? ja i alla fall som jag brukar skriva :p nu har mamma lämnat mig hemma. hon har åkt till stan med mina kusiner. Som ni kanske vet så är jag förskyld (nys nys!!) eller det vet ni inte för att jag har inte skrivit det men nu har jag det så nu vet ni det. ÅÅÅÅÅÅÅååååååh kan bara inte sluta nu (nej!!)
A i alla fall mamma har åkt till stan, men det braiga är att hon ska köpa något till mig, men jag vet inte vad.
hon skulle göra det för att jag var sjuk. Min mamma är så snäll!!<3333333 :p :D
(om du är känsliga för jätte fula bilder kolla inte ner)
två st jätte fula bilder på mig fast det är bara för att jag inte brytt mig idag!! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0