Gick upp tidigt och han inte igår!

Hejsan nu ska jag skriva om dom här dagarna jag inte bloggat, vet att ni saknat mig (ego)
haaha neej men jag skämta bara!
I Onsdags, var jag först ute med båten och åt massäk med david!
Det var gott matsäcken bestod av: rostat-bröd, och lite godis, te och varm choklad!
När vi skulle hem med båten igen så var det än svan som var jätte läskig, så att david körde skit fort förbi den.
Medans jag skrek Svan äkkellll!!! Till den! Haha det var kul!
Och sedan kom vi på att vi var tvungna att olja in ooch fixa ororna!!
så att både jag och davis tog en åra på vardera axel, och cuklade hem!
Men när vi kom hem från vattnet/båten var vi så himmla "varma" så att vi bestämda oss för att cykla till säby och köpa glass, och vilket jag inte tänkte på innan vi åkte var att jag hade massa glass hemma!
Men i alla fall vi cyklade till säby men... då var det ju såklart vinter stängt!

så att det fanns bara en sak att göra cykla hem och sedan äta glass hemma!
Men efter att vi hade ätit bestämmde vi oss för att bygga en kojja på davids tomt! Ofc¨...
Efter kojj bygget gick vi upp till mig och cykla och hoppa lite studsmatta! sedan var klockan så mycket att vi inte orkade något mer och gick och la oss!

                                                                               DAG 2

Idag gick jag upp med en bra kännsla i kroppen!
Jag var pigg och hade sovit gott tidigt på morgonen, tidigt och tidigt ca 9:00 gick jag ner till båten och vi stack och fiska!
I ca 1 timma och vi gjorde lite annat också, och senare så gick vi upp och gjorde pankackor! mums!
det var gott dom blev jätte tjocka och vi hade mycket socker och citron, sylt på!
Sedan gick vi ned till båten igen och fiskade yttligare lite mer!
Men ingen fisk blev det så att vi tröttnade!
Men sedan kom vi på att vi ville åka till brunn och Hänga där ett tag!
Så att på en kvart han vi åka med båten och ställa den på sin platts hem hämta pengar busskort lämna fiske grjerna och springa ner till buss hållplattesen, men när jag hade sammlat ihop allting så hade jag sprungit ner till david kom jag på att jag hade glömt hans rygga och vårat cykel lås!
Men vi han med bussen som tur va!¨
Nere vid busshållplattsen så träffade vi Svanis och alexandra!
Så att vi prata lite och så!


Och nu orkar jag inte skriva något mer, bara så att ni vet så var jag med david till kl 21:00 senare på kvällen¨!

så att ni som har undrat vad jag har gjort så har jag haft fullt upp men hejdå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0