Ää med johanna och david just nu!

Hejsan just nu är jag med david och johanna,vi har haft kul ;)
Föresten kom jag hem från bjursås idag också.
Men idag har Jag vart med david först, vi fiskade lite!
Men vi fick ingen fisk.
Men nu har vi kollat, total black out!
Det var fett kul haha den där tjejen med stora bröst som skrek hela tiden hon van haha ;) fett kul inte hn typ kjell, kennet elr vafan han hette ;)
Kul.
Efter det så kollade jag och johannah på CSI det var fett läskigt lite avhuggna ben och huven!
Men sedan kollade vi på himmel blå! Och nu "mamma mia"
Fast vi sitter inne på datorn=vi kollar inte ;) haha Fett kul, :S s smiley

David och jag!

Johanna och jaow
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0